Wednesday 11 May 2011

my bestie






tok best fren kmk dari darjah 5 sampei kinek tok..nama nya adila bt shahip...nya sweet....baet ht..nya owez sapot kmk bila kmk ssh..thanks dila...nya tok mix in blood..nya mlano +malay..nya suka kaler hitam sama dgn aku..yeahh..sehati dan sejiwaaa..cehh..blagu gik ku ctok..heeeee...nya suka mkn serem sama pa ku..serem vanilla...adila tok jenis nk xsuka diyat member nya ssh....ya ku suka kwn ngn nya...nya best gilawk2..:Psuka tetak n sumtimes ngs.....gila2 sama pa ku..



tok wan....hahaha...nma bkn maen kacak tp ku owez tunggh nya jeperi din...ni x ku tunggh nya pia..coz nya mala tunggah ku senisah huri..yeahh..old skul punya member...nya tok suka nyakat owg...p dgn ku tkt nya....coz aku suka mangkak nya..nya best fren aku dr aku fom 1 until now!!...nya tok jenis nk cerewet..hahaha..phm2 lha owww..:)nya suka kaler merah..bak pdh nya tanda keberanian...huhu...brani palak unta nya...mn time lepak da asuk limpas lu lari nya..ni x dkepong asuk...





hensem x laki tok??hahahaha....tok ejat...kwn ku dr thn 2005....ejat tok lha kwn pling jiwengzzz...but best jd kaban nya!!!..nya suka mujok ku bila ku nanis..opss..maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..oh tdk..pecah rahsia ku nanes..heeee..nya tok baet....caring...syg ejat!!!!






tok ejal kaban ku nk plingggg ku syg..nya miak luak miri....jiran nenek ku..nya baet..pndey amik ht ku...nya minat old skul sama pa aku!!!!...mn ku dtg miri..nya salu mbak ku maen pntey!!!..thanks jal!!!!( huraian xpnjng coz xtwuk nk mdh pa)



tok afif @ encik apek...bestie ku d kolej...owez nlg ku lam subject cost accounting...nya tok suka aku p aku ssh nk trimak nya!!!mat jambu tok..hahaha..1st Time knl lu mtk no ku nya...cyap brik gegula getah gik..wahh..skema nyerr..:P but..nya nang baet....kmk 2 owez sama d kolej...mkn sama..minum saMA..kemeh jk x sama!!nya tok miax ipoh perak!! "ATEY KOME TAU"

No comments:

Post a Comment